  • Data: 2003-10-22 19:19:47
    Temat: potrącenie 10% przy umowie zleceniu?
    Od: "Apache" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Zamierzam podpisac małą umowę zlecenie. Ale mam jedną wątpliwość: otóż
    firma z którą tą umowę mam podpisać mówi, że wypłacone pieniązki będą o 10%
    mniejsze od wartości umowy zlecenia.. Tłumaczy to kosztami związanymi z tą
    umową - chodzi pewnie o to, że pracę wykonywać będę na ich sprzęcie. Czy
    jest to normalne? Mnie się wydaję, że płatnik potrąca tylko zaliczke na
    podatek dochodowy po uwzględnieniu kosztów uzyskania przychodu 20%(+
    ewentualnie ZUS, ale to nie ta sytuacja). Jakim prawem firma może coś
    takiego proponować?
    Dzięki za pomoc,
    Apache