  • Data: 2003-10-22 22:54:44
    Temat: Re: potrącenie 10% przy umowie zleceniu?
    Od: "poilkj" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Apache" <a...@i...pl> wrote in message
    news:bn6lcj$81f$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    > Zamierzam podpisac małą umowę zlecenie. Ale mam jedną wątpliwość: otóż
    > firma z którą tą umowę mam podpisać mówi, że wypłacone pieniązki będą o
    10%
    > mniejsze od wartości umowy zlecenia.. Tłumaczy to kosztami związanymi z tą
    > umową - chodzi pewnie o to, że pracę wykonywać będę na ich sprzęcie. Czy
    > jest to normalne?

    wersja a) Księgowa ma cię za idiotę
    Jeżeli umowa będzie z prawami autorskimi to po odliczeniu 20% podatku z 50%
    KUP
    wychodzi do wypłaty 90% z kwoty brutto na którą opiewa umowa.
    Może o to chodziło.

    wersja b) wszyscy mają cię za idiotę
    i chcą z twojej kieszeni wyciągnąc10% na swoje lewe wydatki.
    Przecież podpiszesz im odbiór gotówki.
    Poproś, żeby przelali na konto. Ciekawe co wtedy zrobią, jak im zostanie
    ślad, że zapłacili ci mniej.