  • Data: 2005-08-02 03:15:20
    Temat: "podnajem mieszkania"
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Zadalem to pytanie na pl.soc.prawo, ale przegonili mnie tutaj. Uprzejmie
    prosze wiec o rzucenie okiem.

    Czy moge np. notarialnie, nieodplatnie uzyczyc moje mieszkanie krewnemu,
    z prawem do jego (mieszkania), zazadzania (bez prawa sprzedazy) tak by
    on mogl to mieszkanie wynajmowac osobie trzeciej, oczywiscie odplatnie.
    Chodzi mi o to, by podatek za zysk z jego wynajmu byl placony przez
    krewnego i zeby nawet zlotowka nie byla odnotowana na moje konto jako
    dochod?

    Czy fakt placenia czynszu przez dana osobe (mnie, krewnego) ma jakies
    odbicie podatkowe?

    Dziekuje za kazda sugestie,

    Pozdrawiam,
    Jacek