  • Data: 2003-09-03 09:50:46
    Temat: podatek od przychodu?
    Od: mika<a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem wspolniczka w firmie, ktora czesciowo byla wlasnoscia mojego
    zmarlego taty. Teraz jego wspolnik zamierza umorzyc na nasza
    prosbe nasze udzialy, z zysku spolki. I teraz pytanie- w jaki sposob
    bede sie musiala rozliczyc z urzedem skarbowym z pieniedzy, ktore z
    tej operacji dostane? Czy oby nie bedzie to rozliczane nie wedlug
    prawa spadkowego, ale jako osobisty przychod?
    W urzedzie dlugo dlugo kiwano glowami i powiedziano ze wlasnie
    bedzie to potraktowane jako podatek od przychodu, co pochlonie
    prawie polowe tej sumy.
    Czy ktos wie cos na ten temat? Z gory dziekuje za wszelkie uwagi.

    -> http://usenet.pomocprawna.info