  • 21. Data: 2011-03-18 21:35:08
    Temat: Re: podatek od dochodow osob fizycznych - wlasciwosc urzedu skarbowego
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-18 14:25, Maddy pisze:
    > Czyli jak nie pozwolę, to mój mąż nie może się zameldować w naszym
    > mieszkaniu, którego jest współwłaścicielem?

    W Poznaniu sie nie zamelduje (tzn. 5 lat temu mialby z tym klopoty)

    > Od kiedy tak jest?
    >
    > Czy jak się nie chcę meldować, to wystarczy, że poproszę męża, żeby
    > zgody mi nie dał i jestem wobec urzędu ok?
    > Super patent!

    Pewnie zalezy od widzimisie pan w urzedzie miejskim. Ja jakis czas temu
    w Poznaniu zone zameldowalem (bo na miejscu wyrazilem jej zgode na
    zameldowanie), ale sam musialem wracac do domu po jej podpis...

    Pozdro

    Maseł

  • 22. Data: 2011-03-18 23:22:59
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-03-18, o godz. 21:21:30
    tajnyagentos <t...@s...tajne.pl> napisał(a):

    > tak, a pozniej mi wypowie umowe i bede szukal wiatru w polu

    Ale o czym Ty piszesz? Ja wynajmuję mieszkanie i się zameldowałem sam.

    Tomek

  • 23. Data: 2011-03-20 10:39:57
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Kada zmiana urzędu to ryzyko, że urzędasy coś popie...ą !
    Jeśli "stary" urząd dobrze Ci robi (np. zwroty nadpłat it.) to nie zmieniaj.
    A jeśli masz tam biurwy gorsze od pań na rogu, to zmień.
    Powyższe: z życia, oj z życia.
    Ostatnio zmieniałem pewnemu staruszkowi US.
    W poprzednim miał coroczne zwroty za ulgę rehabilitacyjną.
    W nowym za to samo "niebonie".

    -----

  • 24. Data: 2011-03-20 16:39:39
    Od: "Papa5morf" <d...@j...pl>

    Órzytkownik "SDD" napisał:
    > NIC NIE ZNIESIONO!
    > Sam musialem sie miesiac temu zameldowac, gdy okazalo sie,
    > ze pewna ruda suka mieszkajaca pietro wyzej napisala na mnie
    > pare donosow :) Nadal PRL ma sie bardzo dobrze.

    i co z tego ze doniosła skoro ty tam nie mieszkasz tylko czasowo pszebywasz,
    8 godzin tam a 8 godzin w pracy a resztę 8 na ulicy:O)
    jak jeszcze coś nie tak to jak pszebywasz w celach zawodowych to do 3
    miesięcy nie musisz, a ty co 3 miesiące wracasz do domu, nie tszeba się
    dawać głupim biurwom!!!:O)

  • 25. Data: 2011-03-21 09:10:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 18 Mar 2011, tajnyagentos wrote:

    > tak, a pozniej mi wypowie umowe i bede szukal wiatru w polu

    Po pierwsze, to naraża się wtedy na grzywnę, zdaje się całkiem niemałą.
    A źródłem tej grzywną będą wyniki postępowania administracyjnego które
    podejmiesz, a nazywa się ono "wymeldowanie z urzędu".
    FYI: tak, wymeldowywałem. Owszem, trwa, ale albo delikwenta niezwłoczie
    znajdą i "przekonają" do wymeldowania, albo sąd (administracyjny) ustanowi
    kuratora z urzędu.
    Rozstrzygnięcie ma postać decyzji, nie trzeba się nigdzie stawiać.
    Tylko czytać uważnie np. jak jakieś listy przyjdą (i jak nie do siebie
    to przypadkiem nie odebrać!)

    pzdr, Gotfryd