  • 11. Data: 2011-03-17 23:25:11
    Temat: Re: podatek od dochodow osob fizycznych - wlasciwosc urzedu skarbowego
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/17/2011 4:39 PM, tajnyagentos wrote:
    > co jest potrzebe do meldunku? meldowales sie na pobyt staly czy tymczasowy?

    prawo do lokalu w postaci umowy najmu, przydziału, aktu własności
    wypełniony druczek,
    twój dowód
    ty sam
    i czasami podpis właściciela mieszkania.

  • 12. Data: 2011-03-18 00:22:55
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-03-17, o godz. 18:22:58
    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > on tylko poświadcza stan faktyczny, odmówienie podpisu na druczku to
    > już wykroczenie.

    Nic nie poświadcza. Meldujący i meldowany to może być ta sama osoba.
    Meldującemu wystarczy umowa najmu, jako tytuł prawny do lokalu

    Tomek

  • 13. Data: 2011-03-18 00:30:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/17/2011 7:22 PM, tomek wrote:

    > Nic nie poświadcza. Meldujący i meldowany to może być ta sama osoba.
    > Meldującemu wystarczy umowa najmu, jako tytuł prawny do lokalu

    a jak nie ma umowy?

  • 14. Data: 2011-03-18 07:08:22
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-03-17, o godz. 19:30:19
    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > a jak nie ma umowy?

    'tajny' akurat umowę ma.

    Tomek

  • 15. Data: 2011-03-18 13:00:44
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-18 00:25, witek pisze:

    > prawo do lokalu w postaci umowy najmu, przydziału, aktu własności
    > wypełniony druczek,
    > twój dowód
    > ty sam
    > i czasami podpis właściciela mieszkania.

    Albo i dwoch - jak mieszkanie ma wspolwlascicieli. W przypadku
    malzenstwa (wspolwlasnosc) - maz musi miec zgode zony i na odwrot :-)

    Pozdro

    Maseł

  • 16. Data: 2011-03-18 13:25:34
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 18-03-2011 14:00, Maseł pisze:

    > Albo i dwoch - jak mieszkanie ma wspolwlascicieli. W przypadku
    > malzenstwa (wspolwlasnosc) - maz musi miec zgode zony i na odwrot :-)

    Czyli jak nie pozwolę, to mój mąż nie może się zameldować w naszym
    mieszkaniu, którego jest współwłaścicielem?

    Od kiedy tak jest?

    Czy jak się nie chcę meldować, to wystarczy, że poproszę męża, żeby
    zgody mi nie dał i jestem wobec urzędu ok?
    Super patent!

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 17. Data: 2011-03-18 14:11:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/18/2011 8:25 AM, Maddy wrote:

    > Czyli jak nie pozwolę, to mój mąż nie może się zameldować w naszym
    > mieszkaniu, którego jest współwłaścicielem?

    jak jest współwłaścicielme to jego nazwisko funkcjonuje albo na kacie
    notarialnym albo na przydziale i ten papierek mu wystarczy.

    > Od kiedy tak jest?

    do nigdy.
    podpis jakiegoś właściciela jest potrzebny gdy np, jakis pociotek
    przyjechal na studia i postanowił u ciebie pomieszkac przez 5 lat.
    przeciez umowy najmu czy uzyczenia podpisywac z nim nie bedziesz bo co
    sobie rodzina o tobie pomysli a zameldowac sie musi.
    wiec sie melduje, ale ty swoim podpisem potwierdzasz fakt, ze on
    rzeczywiscie mieszka.
    zrobili to, jak po zmianie ustawy dwóch dziennikarzy zameldowało sie u
    jakiegos posła czy cus na podstawie własnego oświadczenia, ze tam mieszkają.

    > Czy jak się nie chcę meldować, to wystarczy, że poproszę męża, żeby
    > zgody mi nie dał i jestem wobec urzędu ok?

    Nie.
    masz sie zameldowac.
    jesli ktos nie chce poswiadczyc stanu faktycznego to urzad zamelduje cie
    z urzedu jak tam faktycznie mieszkasz, a delikwent zostanie potraktowany
    kodeksem wykroczeń.
    nieczesta procedure bo wiekszosci osob meldunek zwisa.

  • 18. Data: 2011-03-18 14:24:46
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 18-03-2011 15:11, witek pisze:

    > jak jest współwłaścicielme to jego nazwisko funkcjonuje albo na kacie
    > notarialnym albo na przydziale i ten papierek mu wystarczy.

    [ciach]

    I tak wygląda jak się nie dość, że odpowiada za kogoś, to jeszcze nie
    chciało się przeczytać, co ten ktoś napisał.

    Może jakbyś nie wyrzucał cytatów, to byś cokolwiek z mojej wypowiedzi
    zrozumiał.
    A tak - kupa dobrej, nikomu niepotrzebnej pisaniny plus tyłek siny od
    kopniaków sarkazmu.
    Gratulacje.

    Ale może jednak czytaj ZANIM zaczniesz odpisywać. To konserwatywne
    podejście, ale się sprawdza.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 19. Data: 2011-03-18 20:21:30
    Od: tajnyagentos <t...@s...tajne.pl>

    > nie musi, a w zasadzie nie ma możliwości nie wyrazić zgody.
    > on tylko poświadcza stan faktyczny, odmówienie podpisu na druczku to już
    > wykroczenie.
    > i to jemu grozi 1000 zł.

    tak, a pozniej mi wypowie umowe i bede szukal wiatru w polu

    zrobilem rozeznianie wsrod znajomych, wszyscy, jak jeden maz, jesli
    wynajmuja mieszkanie, nie maja meldunku i rozliczaja sie z urzedem
    skarbowym wg miejsca zameldowania, bywa, ze po kilka lat, hmmm....

  • 20. Data: 2011-03-18 21:04:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/18/2011 3:21 PM, tajnyagentos wrote:

    > tak, a pozniej mi wypowie umowe i bede szukal wiatru w polu

    wiesz co niektórzy już ciężarówki płynu Lugola zamówili.
    Ale na głupotę nie ma rady.

    > zrobilem rozeznianie wsrod znajomych, wszyscy, jak jeden maz, jesli
    > wynajmuja mieszkanie, nie maja meldunku i rozliczaja sie z urzedem
    > skarbowym wg miejsca zameldowania, bywa, ze po kilka lat, hmmm....

    zgadza się.
    z tym, że internetu np. już nie odliczysz albo ryzykujesz dostaniem po
    d... w razie kontroli. Nie za internet tylko właśnie za brak NIP-3 w
    terminie.
    Ryzyko małe ale furtka dla US jest otwarta.
    Jak im odgórnie każą to zrobią kiedyś nagonkę to im się koszta zwrócą i
    jeszcze sporo zostanie.