  • 1. Data: 2006-09-21 20:36:59
    Temat: podatek liniowy
    Od: "mike" <m...@w...pl>

    witam,

    jestem na samozatrudnieniu od sierpnia 2005 i prowadze dg dla bylego
    pracodawcy. mam pytanie od kiedy moge najwczesniej przejsc na podatek
    liniowy 19%? od stycznia 2007?

    pozdr
    mickey

  • 2. Data: 2006-09-21 21:19:40
    Temat: Re: podatek liniowy
    Od: "brzoskwiinia" <a...@N...alpha.net.pl>

    Użytkownik "mike" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    >
    > jestem na samozatrudnieniu od sierpnia 2005 i prowadze dg dla bylego
    > pracodawcy. mam pytanie od kiedy moge najwczesniej przejsc na podatek
    > liniowy 19%? od stycznia 2007?

    jeśli będziesz prowadził dalej usługi dla byłego pracodawcy a ustawa się nie
    zmieni,to nie możesz korzystac z liniowego:(
    pozdrawiam ania

  • 3. Data: 2006-09-22 08:31:43
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    mike wrote:

    > jestem na samozatrudnieniu od sierpnia 2005 i prowadze dg dla bylego
    > pracodawcy. mam pytanie od kiedy moge najwczesniej przejsc na podatek
    > liniowy 19%? od stycznia 2007?

    Tak od 01.01.2007 będziesz mógł. Rozumiem, że przestałeś pracować (na
    UoP) też od 08.2005.

  • 4. Data: 2006-09-22 08:32:27
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    brzoskwiinia wrote:

    > jeśli będziesz prowadził dalej usługi dla byłego pracodawcy a ustawa
    > się nie zmieni,to nie możesz korzystac z liniowego:(

    I co: wydaje ci się, że to go będzie obowiązywało aż do śmierci?
    Wydaje ci się.

  • 5. Data: 2006-09-22 09:11:12
    Od: "brzoskwiinia" <a...@N...alpha.net.pl>

    > I co: wydaje ci się, że to go będzie obowiązywało aż do śmierci?
    > Wydaje ci się.

    Chyle czoła:)pozdrawiam ania

  • 6. Data: 2006-09-26 16:44:57
    Od: "mike" <m...@w...pl>

    "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote in message

    > Tak od 01.01.2007 będziesz mógł. Rozumiem, że przestałeś pracować (na
    > UoP) też od 08.2005.

    jest jakas konkretna podstawa prawna? widze z poprzednich postow ze sa co do
    tego jednak watpliwosci...

    pozdr
    mike

  • 7. Data: 2006-09-26 20:34:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 26 Sep 2006, mike wrote:

    > jest jakas konkretna podstawa prawna?

    W ustawie o podatku dochodowym.
    Zajrzyj :)
    "...jeśli podatnik w roku lub roku poprzednim wykonywał na rzecz
    pracodawcy czynności..." czy jakoś tak.

    pzdr, Gotfryd