  • 1. Data: 2006-09-21 20:06:59
    Temat: KASA - nie kumam!
    Od: "> Prezes Damian <" <e...@w...pl>

    Witam!

    Mam pytanie, musze kupic kase fiskalna i
    upatrzylem sobie model (bedzie to druga kasa w mojej firmie)
    i chcialbym ja nabyc.
    I tak, w moim miescie ta kasa kosztuje 1380 zl brutto,a
    na Allegro znalazlem taka sama za 880 zl brutto.
    Obie z ufiskalnieniem.
    Czy moge kupic sobie kase przez net?
    Jak taka kase ufiskalnic?
    Wim, ze podaje sie dane serwisanta, czy mozna je zmienic?

    Pozdr.
    Damian

  • 2. Data: 2006-09-21 20:18:06
    Temat: Re: KASA - nie kumam!
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <e...@w...pl> napisal(a):
    > Czy moge kupic sobie kase przez net?

    Nie ma zakazu.

    > Jak taka kase ufiskalnic?

    Serwisant to robi.

    > Wim, ze podaje sie dane serwisanta, czy mozna je zmienic?

    No jak?! Serwisant się tam 100 razy podpisuje i 30 pieczątek
    przystawia. Co to znaczy 'zmienić'?

    Ja bym kupił na allegro, ale wyłącznie z samodzielnym odbiorem,
    inaczej tego sobie nie wyobrażam
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2006-09-21 21:48:32
    Od: "> Prezes Damian <" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Samotnik"
    > Ja bym kupił na allegro, ale wyłącznie z samodzielnym odbiorem,
    > inaczej tego sobie nie wyobrażam

    Dzieki za odpowiedz, juz bardziej precyzuje pytanie:
    Jest firma w necie, ktora sprzedaje kasy fiskalne.
    Mozna zakupic kase juz zafiskalizowana, ktora bedzie dostarczona wysylkowo.
    Ale co dalej?
    Skladam zawiadomienie do US o nadaniu numeru etc.
    Ale jak to jest z serwisem takiej kasy, czy wpisuje sie dane firmy, ktora
    sprzedala mi
    kase czy tez szukam jakiegos lokalnego serwisu, ktory bedzie mi to cudo
    serwisowal?
    Czy taki lokalny serwis musze powiadomic o fakcie, ze beda mieli przyjemnosc
    serwisowac mi kase, czy tez wystarczy ze po prostu ich wskaze?
    Generalni, najlepiej by bylo jakby byl ktos tak uprzejmy i wypisal
    mi kroki jakie musze wykonac po zamowieniu zafiskalizowanej kasy fiskalnej.
    pozdr.

  • 4. Data: 2006-09-22 06:42:25
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <e...@w...pl> napisal(a):
> [...]
    > sprzedala mi
    > kase czy tez szukam jakiegos lokalnego serwisu, ktory bedzie mi to cudo

    Lokalnego

    > Czy taki lokalny serwis musze powiadomic o fakcie, ze beda mieli przyjemnosc
    > serwisowac mi kase, czy tez wystarczy ze po prostu ich wskaze?

    Nie no, po prostu idziesz do nich, mówisz, że dzień dobry i że masz
    taką kasę i czy mogą Ci ją przeserwisować :) Serwisować możesz
    gdziekolwiek. Przecież firma w której serwisowała mogła np zostać
    zamknięta, nie możesz być pozostawiony samemu sobie wtedy :)

    > Generalni, najlepiej by bylo jakby byl ktos tak uprzejmy i wypisal
    > mi kroki jakie musze wykonac po zamowieniu zafiskalizowanej kasy fiskalnej.

    1. kupujesz
    2. zgłaszasz do US
    3. dostajesz decyzję z numerem, który trwale na nosisz na kasę
    4. co roku skrupulatnie biegasz na przegląd za 70-100 zł + VAT
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2006-09-22 15:58:50
    Od: "> Prezes Damian <" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Samotnik"
    > 1. kupujesz
    > 2. zgłaszasz do US
    > 3. dostajesz decyzję z numerem, który trwale na nosisz na kasę
    > 4. co roku skrupulatnie biegasz na przegląd za 70-100 zł + VAT

    Dziekuje!