  • 1. Data: 2006-09-21 18:43:35
    Temat: unikniecie podatku w Polsce
    Od: "nonamerican" <n...@a...an>

    Wyjeżdżam zagranicę do pracy i chcę uniknąć płacenia podatku w Polsce.
    W tym roku nie uzyskałem tu żadnych dochodów podlegających opitowaniu,
    co muszę zrobić żeby nie zapłacić tu ani grosza? wymeldować się i wysłać
    do urzędu skarbowego NIP-3 z nazwą kraju docelowego i to wystarczy?

  • 2. Data: 2006-09-21 22:12:54
    Temat: Re: unikniecie podatku w Polsce
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    nonamerican wrote:
    > Wyjeżdżam zagranicę

    nie ma takiego kraju jak "zagranica".
    Gdzie wyjeżdżasz?

    > wymeldować się i wysłać
    > do urzędu skarbowego NIP-3 z nazwą kraju docelowego i to wystarczy?

    i tak i nie.
    Jeśli wyjeżdżasz na stałe z Polski i więcej tu nie wrócisz (przynajmniej
    nie tak szybko), to tak.
    Jeśli wyjeżdżasz zarobić i wrócić, to nie.
    Szczegóły zależą od kraju wyjazdu, bo umowa o unikaniu podwójenego
    opodatkowaia jest podisywana z każdym krajem indywidulanie.

  • 3. Data: 2006-09-23 02:49:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek wrote:

    > nie ma takiego kraju jak "zagranica".
    > Gdzie wyjeżdżasz?

    Skoro już jesteś taki upierdliwy, to się prawidłowo mówi/pisze "dokąd
    wyjeżdżasz". "Gdzie" to najwyżej "gdzie jesteś" albo "gdzie będziesz".

  • 4. Data: 2006-09-23 05:32:01
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Skoro już jesteś taki upierdliwy, to się prawidłowo mówi/pisze "dokąd
    > wyjeżdżasz". "Gdzie" to najwyżej "gdzie jesteś" albo "gdzie będziesz".

    Nie jestem upierdliwy, tylko nie da się odpisać na jego post bez tej
    informacji. Polska ma podpisane umowy o różnej treści, z każdym krajem
    indywidualnie.
    Jak jesteś wróżka to w takim razie napisz coś mądralo ile zapłaci
    podatku, bez pytania o kraj wyjazdu.