  • 1. Data: 2004-03-08 08:45:30
    Temat: pit 37 pocztą
    Od: "Urszula Bielawska" <u...@o...pl>

    witam!
    jestem mloda osoba i w tym roku wypelnilam dopiero moje drugie zeznanie
    podatkowe i chcialam w zwiazku z tym zapytac - czy moge je wysalc listem
    poleconym do miasta w ktorym urzad ten sie znajduje (ja mieszkam w innym) ?
    czy musi byc w duzej kopercie tzn. chiodzi mi o to czy moge je zlozyc
    dwukrotnie i wsadzic do malej koperty czy tez takiegodokumentu nie mozna
    "gniesc" z góry dziekuje i pozdrawiam
    urszula

  • 2. Data: 2004-03-08 09:18:02
    Temat: Re: pit 37 pocztą
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > czy musi byc w duzej kopercie tzn. chiodzi mi o to czy moge je zlozyc
    > dwukrotnie i wsadzic do malej koperty czy tez takiegodokumentu nie mozna
    > "gniesc" z góry dziekuje i pozdrawiam

    Duza koperta A4 chyba nie kosztuje az tyle majatku ... ;)

  • 3. Data: 2004-03-08 13:40:22
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid>

    ?
    > czy musi byc w duzej kopercie tzn. chiodzi mi o to czy moge je zlozyc
    > dwukrotnie i wsadzic do malej koperty czy tez takiegodokumentu nie mozna
    > "gniesc" z góry dziekuje i pozdrawiam

    Zawsze składałem na trzy i wkładałem do zwykłej "długiej" koperty.
    Zachowaj tylko dla siebie potwierdzenie nadania listu poleconego. Napisz na
    tym potwierdzeniu słowo "pit".
    Nie będzie potem tego szukać, który to był w razie czego.

  • 4. Data: 2004-03-17 16:35:12
    Od: "sia_ka" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Urszula Bielawska" napisała:

    .....czy moge je wysalc listem
    > poleconym do miasta w ktorym urzad ten sie znajduje (ja mieszkam w innym)
    ?

    Hmm... o ile się nie mylę, to zeznania składa się w urzędzie skarbowym
    właściwym dla miejsca ZAMIESZKANIA, nie zameldowania.

    pozdrawiam
    sia_ka