  • 1. Data: 2004-03-08 08:00:48
    Temat: faktura za usługę
    Od: "Kris Anrod" <anrod[WYTNIJ_TO]@wp.pl>

    Witam,

    mam problem z wystawianiem faktur za serwisowanie sprzętu RTV.
    [KPiR, VAT] Dokładnie chodzi o materiały użyte do naprawy.
    Czy na fakturze muszą być one wymienione czy też wystarczy napisać:
    Naprawa takiego a takiego sprzętu.

    Drugi problem chyba zawierający się w pierwszym: Czy montując instalację
    (alarmową, antenową) wypisuję na fakturze składowe instalacji +
    robociznę? Czy wystarczy samo określenie: Wykonanie instalacji..

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Pozdrawiam,
    Kris Anrod

    --
    -

  • 2. Data: 2004-03-08 23:33:09
    Temat: Re: faktura za usługę
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 8 Mar 2004, it was written:
    [...]
    >+ Drugi problem chyba zawierający się w pierwszym:

    Ponieważ znaczeni lepiej oddać istotę rzeczy przy drugim
    problemie to się do niego ograniczę :)

    >+ Czy montując instalację
    >+ (alarmową, antenową) wypisuję na fakturze składowe instalacji +
    >+ robociznę?

    Można by cię spróbowac zmusić.
    Ale ja bym się dał tylko pod warunkiem, że że "składowe instalacji"
    bedą *również* zawierały żądane dane, czyli:
    - przewód skrętka, w tym:
    -- robocizna: xx zł/mb
    -- linka miedziana fi xx, xx zł/mb, w tym:
    --- robocizna: xx zł/mb
    --- miedź elektrolitycznie czysta: xx zł/kg w tym:
    ---- robocizna: xx zł
    ---- miedź hutnicza xx zł, w tym:
    ----- robocizna: xx zł
    ----- ruda miedzi (własność Skarbu Państwa) xx zł/kg
    -- pokrycie z tworzywa sztyucznego, w tym:

    >+ Czy wystarczy samo określenie: Wykonanie instalacji..

    Się zastanów :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-03-09 06:38:16
    Od: "Kris Anrod" <anrod[WYTNIJ_TO]@wp.pl>

    > Się zastanów :)

    No zastanawiam się, ale dręczy mnie jeszcze uproszczenie do:

    Skrętka 100m -- 10zł
    sygnalizator 1 szt. - 50zł
    itd.
    Robocizna -100zł