  • 1. Data: 2004-03-08 08:56:11
    Temat: Pit 23
    Od: "KaWu" <rowpo23[CIACH]@gsi.pl>

    Witam

    Mam pewien problem z rozliczeniem rocznym:
    osoba sprzedała działkę budowlaną i uzyskała przychód 4000zł.
    Podatek zapłaciła oczywiście 10%= 400zł. Pit 23 również byl złożony. I teraz
    powstaje problem: jak to rozliczyć w zeznaniu rocznym (pit 37)? nigdy
    jeszcze czegoś takiego nie rozliczałem i dlatego szukam pomocy.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-03-08 23:46:22
    Temat: Re: Pit 23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 8 Mar 2004, it was written:

> [...]
    >+ Podatek zapłaciła oczywiście 10%= 400zł. Pit 23 również byl złożony. I teraz
    >+ powstaje problem: jak to rozliczyć w zeznaniu rocznym (pit 37)?

    ++++
    Art. 28. 1. Przychodu z odpłatnego zbycia nieruchomości i praw majątkowych
    określonych w art. 10 ust. 1 pkt 8 lit. a)-c) nie łączy się z przychodami
    (dochodami) z innych źródeł.
    ----

    Raz płacisz i "do widzenia" !

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-03-09 07:17:48
    Od: "KaWu" <rowpo23[CIACH]@gsi.pl>

> [...]
    > określonych w art. 10 ust. 1 pkt 8 lit. a)-c) nie łączy się z przychodami

    Wielkie dzięki