eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipit-36, zaliczki w cz. N? czy formularz musi byc oryginalny?pit-36, zaliczki w cz. N? czy formularz musi byc oryginalny?
  • Data: 2008-04-24 18:56:59
    Temat: pit-36, zaliczki w cz. N? czy formularz musi byc oryginalny?
    Od: <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    prowadzę DG, zasady ogólne, VAT, zaliczki miesięczne, sam opłacam ZUS.
    Właśnie wypełniłem pit-36 + pit/b. Właściwie wypełniły za mnie wszystko
    makra w Excelu ;-) wszystko wydaje się być wypełnione prawidłowo i zgodne z
    moimi "ręcznymi" obliczeniami.

    Mam dwa pytania:

    - czy w pit-36 nie muszę podawać zaliczek, które przelewałem do US co
    miesiąc - w części N (z tego co czytałem to nie, ale chcę się upewnić) i czy
    w ogóle nie muszę ich nigdzie wpisywać?

    - czy w Urzędzie Skarbowym przyjmą mi wydrukowane formularze, czarno białe i
    każda strona oddzielnie spięte zszywaczem, czy też będe musiał przepisać do
    "oryginalnych" formularzy? :)

    ---
    Z góry dziękuję