  • Data: 2010-09-15 08:29:55
    Temat: paypal
    Od: molla <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,
    do tej pory używałam paypala do prywatnych transakcji za zakupy na
    ebay`u. Zdobywam dopiero pierwsze doświadczenia w sprzedaży zagranicę.
    Konto przekształciłam w firmowe, trafiła mi się sprzedaż detaliczna z
    mojego sklepu internetowego do innego kraju. Pan zapłacił mi za towar
    i przesyłkę w zł, przy okazji z salda zeszła opłata za odbiór
    należności, jakiś tam procent kwoty.
    Jak to rozliczać i traktować w KUP, jak koszt bankowy? jak usługa
    pośrednictwa jak allegro?, nigdzie nie doszukałam się informacji, że
    za pobrane prowizje dostanę fakturę. Proszę o oświecenie :)