  • Data: 2010-09-15 12:40:54
    Temat: Re: paypal
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.09.2010 12:07, molla pisze:
    > Dziękuję za odpowiedź, potrzebuję trochę za rączkę, bo się miotam po
    > tym moim koncie na paypalu.
    > ja się nad tym dotąd w ogóle nie zastawiałam, ale jak kobyłka u płota,
    > trzeba by coś z tym zrobić.
    > mam księgową i co mam jej wygrzebać z paypala jakiś raport,
    > zestawienie tych prowizji?

    To ona powinna wiedzieć, jeśli nie wie to uciekaj :)
    Osobiście księguję wydruki.

    > Przeczuwając sprawę różnic na pierwszy raz kazałam sobie zapłacić w
    > złotówkach, i tak jest dobrze, nie ma potrzeby kazać sobie płacić w
    > innych walutach?

    Tak jest dobrze, jeśli klienci wiedzą co to PLN.
    Bo jeśli nie wiedzą, to tracisz klientów :)

    > prowizja jest od transakcji, czy jest jeszcze jakaś dola za
    > przewalutowania w złotówki bo konto złotówkowe?

    Tą dolą jest zwykle spread, czyli różnica pomiędzy kursami nabycia i
    sprzedaży. Jeśli jest jeszcze osobna prowizja, to powinna być na wyciągu
    z PayPal.

    --
    Tomek