eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkioprogramowanie OEM i kosztyoprogramowanie OEM i koszty
  • Data: 2004-10-06 06:11:12
    Temat: oprogramowanie OEM i koszty
    Od: "DanielR" <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    kupiliśmy do firmy jednocześnie
    12 Window-sów na licencji OEM:
    - 1x WinME (550PLN)
    - 1x Win98SE (480PLN)
    - 1x Win2k (610PLN)
    - 8x WinXP (8x 610PLN)

    chcielibyśmy to zaksięgować
    jak to wykonać??

    Są to 'wartości niematerialne i prawne',
    ale czy to jest jedna czy 12 'wartości niematerialnych i prawnych'??

    Jeżeli WinXP jest na 8 stanowisk (8 oddzielnych nośników CD z programem),
    czy traktować to jako jedną 'wartość niematerialną i prawną'??

    Jeżeli jest to jedna 'wartość niematerialną i prawną' to nie możemy tego
    puścić jednorazowo w koszty
    Ale jeżeli jest to 12 'wartości niematerialne i prawne' to mozemy wpuścic
    jednorazowo w koszty
    Jak to rozwiązać??

    Czy aby wpuścić w koszty wystarczy licencja na nośniku CD w wersji
    elektronicznej (doc)??


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1