  • 1. Data: 2004-03-04 23:46:50
    Temat: oplata pocztowa - dowod ksiegowy?
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    Witam,

    jaki dowod oplaty pocztowej moze byc dowodem ksiegowym (KPiR, VAT)?
    Druczek nadania poleconego? Druczek nadania paczki poczta polska?
    (oczywiscie wypelnione podbite podpisane itd). Pokwitowanie z poczty?
    Faktura na znaczki?
    Chodzi mi o wrzucanie w KUP.

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie
    falszywe, w pewnym sensie bez sensu, w pewnym sensie prawdziwe i falszywe

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    )} Rozne fajne bezplatne e-booki: http://www.arystoteles.pl (na dole po prawej)
    {{ Forum o bogactwie: http://www.arystoteles.pl/bf/

  • 2. Data: 2004-03-05 03:43:46
    Temat: Re: oplata pocztowa - dowod ksiegowy?
    Od: "M." <m...@a...pl.nospam>

> [...]
    > Druczek nadania poleconego? Druczek nadania paczki poczta polska?
    > (oczywiscie wypelnione podbite podpisane itd). Pokwitowanie z poczty?

    zwykły kwit z poczty

    Pozdrawiam M.

  • 3. Data: 2004-03-05 03:43:46
    Od: "M." <m...@a...pl.nospam>

> [...]
    > Druczek nadania poleconego? Druczek nadania paczki poczta polska?
    > (oczywiscie wypelnione podbite podpisane itd). Pokwitowanie z poczty?

    zwykły kwit z poczty

    Pozdrawiam M.

  • 5. Data: 2004-03-05 08:24:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 5 Mar 2004, l.e:h wrote:

    >+ Witam,
    >+
    >+ jaki dowod oplaty pocztowej moze byc dowodem ksiegowym (KPiR, VAT)?

    Biorąc pod uwagę iż jest jawny zapis w rozp. ds. KPiR: IMHO każdy !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 4. Data: 2004-03-05 08:24:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

  • 6. Data: 2004-03-07 01:21:25
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> skribis:

    > Biorąc pod uwagę iż jest jawny zapis w rozp. ds. KPiR: IMHO każdy !

    faktura na znaczki tez? nie przyczepia sie ze "a moze je pan sprzedal /
    sam zuzyl / albo co". Oczywiscie znaczki kupowane w ilosciach potrzebnych
    na wysylki zgodnie ze kpir i zrowym rozsadkiem

    Pozdrawiam, Leh.

  • 7. Data: 2004-03-08 22:51:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 7 Mar 2004, l.e:h wrote:
    [...]
> [...]
    >+
    >+ faktura na znaczki tez? nie przyczepia sie ze "a moze je pan sprzedal /

    ...oj, chyba czepiać się to do wszystkiego można :[
    Za koperty np. zaksięgowałem "dowód wpłaty" za całe dwa złote z groszami
    (kilkanaście ich było) i jak ktoś będzie chciał się czepiać... no
    to pozostanie życzyć mu zdrowia :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)