  • 1. Data: 2004-03-05 08:55:53
    Temat: Jak sprzedac program (zlecenie a moze inaczej?)
    Od: janosik74 <j...@g...pl>

    Witam
    Firmy zarejestrowanej nie mam.
    Jest sobie pewien sofcik pisany pod potrzeby pewnego "urzedu".
    Niewiadoma jest sposob "sprzedania" tego.
    Klient chce miec licencje (zrozumiale) i jest problem. Umowa o dzielo
    odpada bo na klineta prawa do kodu zrodlowego nie moga przechodzic
    (pojawil sie w miedzyczasie inny klient) - wiec nici z 50% k.u.p.. -
    chyba ze ktos ma jakis pomysl jak taka umowe napisac?
    Moze zlecenie? - ale jezeli w umowie napisze sie "ja zobowiazuje sie
    napisac taki i siaki soft dla klienta ale prawa autorskie do kodu
    zrodlowego zostaja "przy mnie" i wynikiem mojej pracy jest gotowy
    skompilowany program" to chyba klinet ma licencje a ja 20% k.u.p.?
    Czy nie mozna napisac tego jako umowe sprzedazy "przedmiotem umowy jest
    sprzedaz prawa do bezterminiowego uzywania programu"..? - ale co z
    k.u.p.?
    Pozdrowienia,
    Janosik