  • 1. Data: 2004-03-04 20:46:50
    Temat: przepisanie połowy domu
    Od: "palik" <n...@t...pl>

    Witam, mam pytanie. Mieszkam z rodzicami w domu jednorodzinnym, i rodzice
    chcą mi przepisać połowę domu na własność. W jaki sposób to zrobić i czy
    wogóle idzie . Jak ominąć podatek , czy przepisać połowe domu jako darowizna
    ??? Nie mam zielonego pojęcia w jaki sposób zrobić to ażeby było najtaniej.

  • 2. Data: 2004-03-05 13:53:44
    Temat: Re: przepisanie połowy domu
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    palik wrote:

> [...]
    > wogóle idzie . Jak ominąć podatek , czy przepisać połowe domu jako
    > darowizna ??? Nie mam zielonego pojęcia w jaki sposób zrobić to ażeby było

    mysle ze najtaniej jest kupic...

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-03-05 15:23:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 5 Mar 2004, bosz wrote:

> [...]
    >+ > wogóle idzie . Jak ominąć podatek , czy przepisać połowe domu jako

    Ale próba odpowiedzi na pytanie "a skąd miałeś pieniądze" może
    drogo kosztować ;>
    A co, zakup 20% udziału i zniesienie współwłasności już nie działa ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2004-03-05 16:22:08
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Ale próba odpowiedzi na pytanie "a skąd miałeś pieniądze" może
    > drogo kosztować ;>

    dostał na przechowanie w 1999r. na czas nie określony...

    > A co, zakup 20% udziału i zniesienie współwłasności już nie działa ?

    a tutaj ciekawy jestem, człowiek chce wejść w posiadanie połowy domu, nie
    całego, czy może być częściowe zniesienie współwłasności??????
    :-)

  • 5. Data: 2004-03-05 22:12:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 5 Mar 2004, Slayer wrote:
    [...]
    >+ czy może być częściowe zniesienie współwłasności??????
    >+ :-)

    Hm... chyba tylko na wyrywki czytałem o co chodzi :], thx !

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2004-03-06 21:55:19
    Od: "Wildcat" <w...@s...com>

    > mysle ze najtaniej jest kupic...
    > Boguslaw

    to pomysl jeszcze troche :-)

    darowizna! do stu kilkudziesieciu metrow bez oplat (w tym przypadku).

    -----------------
    Pozdrawiam,
    Wildcat

  • 7. Data: 2004-03-07 09:53:56
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Wildcat" <w...@s...com> napisał w wiadomości

    > darowizna! do stu kilkudziesieciu metrow bez oplat (w tym przypadku).

    nic bardziej błędnego...przemyśl co napisałeś, ulga 110m2 jest na całą
    nieruchomość na połowę, połowa ulgi, i jeszcze udział w gruncie...

  • 8. Data: 2004-03-08 11:47:53
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Ale próba odpowiedzi na pytanie "a skąd miałeś pieniądze" może
    > drogo kosztować ;>

    Jak sie ne ma pieniedzy to sie kupuje na raty.
    (nie na kredyt a na raty)

    Boguslaw