  • Data: 2006-04-12 15:55:27
    Temat: odliczenie za remont przeprowadzony w 2003
    Od: "R_^^_A" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    w 2003 przeprowadzilem remont mieszkania komunalnego,
    mam faktury na zakup materiałow.Jakos nie spieszylo mi sie
    z odliczeniami a wlasciwie to jestem laikiem pod tym wzgledem.
    Gdzies uslyszalem ze rok 2005 jest ostatnim w ktorym podobno
    mozna cos odliczac za remont mieszkania.
    Pytania zielonego obywatela:0
    -moge cos z tym zrobic i np wpisac to na ten rok?
    -jesli tak to jak i jaki pit wypelnic

    pozdrawiam i przepraszam za lamerstwo na temat podatow
    R.

    p.s prosze o konkretna odpowiedz bez uszczypliwosci;)