  • 1. Data: 2006-04-12 15:55:27
    Temat: odliczenie za remont przeprowadzony w 2003
    Od: "R_^^_A" <r...@o...pl>

    Witam
    w 2003 przeprowadzilem remont mieszkania komunalnego,
    mam faktury na zakup materiałow.Jakos nie spieszylo mi sie
    z odliczeniami a wlasciwie to jestem laikiem pod tym wzgledem.
    Gdzies uslyszalem ze rok 2005 jest ostatnim w ktorym podobno
    mozna cos odliczac za remont mieszkania.
    Pytania zielonego obywatela:0
    -moge cos z tym zrobic i np wpisac to na ten rok?
    -jesli tak to jak i jaki pit wypelnic

    pozdrawiam i przepraszam za lamerstwo na temat podatow
    R.

    p.s prosze o konkretna odpowiedz bez uszczypliwosci;)

  • 2. Data: 2006-04-12 16:09:29
    Temat: Re: odliczenie za remont przeprowadzony w 2003
    Od: "Andrew" <a...@n...spam.poczta.onet.pl>

    R_^^_A wrote:
> [...]
    >
    > pozdrawiam i przepraszam za lamerstwo na temat podatow
    > R.
    >
    > p.s prosze o konkretna odpowiedz bez uszczypliwosci;)

    W deklaracji pit za rok 2005 możesz ująć tylko faktury z 2005 r. natomiast o
    ile za 2003 r. złożyłeś zeznanie to możesz dokonać jego korekty. Składasz
    deklarację korygującą na drukach obowiązujących dla zeznań za 2003 r. oraz
    wniosek do naczelnika US o stwierdzenie nadpłaty w podatku dochodowym za rok
    2003.
    Andrew