    From: "Sebastian" <a...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: obrzydliwa TP SA
    Date: 5 Feb 2005 13:14:33 +0100

    telefon zarejestrowany prywatnie, więc neostrada na tej linii też musi
    być zarejestrowana prywatnie, mimo, że z neostrady korzystam wyłacznie
    do celów związanych z działalnością gospodarczą.

    Nie mogę przepisać umowy o telefon na działalność, bo zabiorą mi darmowe
    weekendy, a ja codziennie wieczorem długo i namiętnie rozmawiam z moją
    dziewczyną. A skoro nie chcę rezygnować z darmowych weekendów,
    nie mogę odliczać sobie kosztów neostrady od podatku PIT.

    o ile mi wiadomo, żaden przepis prawny nie zabrania instalowania
    neostrady na działalność gospodarczą na nr zarejestrowanym na osobę prywatną.

    jest to tylko i wyłacznie nieżyczliwość TP SA która nie dba o klientów,
    złośliwie narażając ich na niedogodności podatkowe.

    jaka szkoda, że inni operatorzy nie są w mojej okolicy dostępni....

    jedyne, co mogłem zrobić, to preselekcja (wychodzę mniej więcej na zero
    ani nie zyskuję ani nie tracę, ale przynajmniej nie będę dawać zarobić
    nielubianej TP sie tylko obojętnej mi emocjonalnie firmie FlexFon).

    Niestety, okazuje się, że z powodu idiotycznego uporu TP SA nawet
    Flex Fon nie może mi wystawić faktury z danymi firmowymi bo w TP SA
    figuruję jako użytkownik prywatny.

    czy faktura VAT na której BYŁBY mój NIP ale NIE BYŁOBY nazwy
    działalności gospodarczej mogłaby stanowić KUP w KPiR?

    pracownicy TP SA byli tak złośliwi, że nawet nie wpisali w umowę
    mojego NIP, który im dyktowałem i ODMÓWILI wpisywania go na fakturze
    a to już jest moim zdaniem szczyt bezczelności

    można ich jakoś PRZYMUSIĆ do wstawiania NIP na fakturze?

    pozdr
    Sebastian