  • Data: 2005-02-05 19:48:19
    Temat: Re: obrzydliwa TP SA
    Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    serdeczne dzięki za informację

    a czy mogę wpisywać w koszta i ew. odliczać VAT z faktury,
    która figuruje na moje imię i nazwisko, ale nie ma na niej
    oznaczenia działalności gospodarczej?

    jestem OSOBĄ FIZYCZNĄ prowadzącą DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ
    co niekiedy bywa błędnie nazywane "prowadzeniem firmy"

    faktura wystawiona jest na mnie, zawiera moje imię, nazwisko
    adres, ale NIE zawiera wzmianki o działalności gospodarczej

    czy taka faktura stanowi podstawę do wpisania KUP w KPiR?

    czy taka faktura stanowi podstawę do wpisania VAT naliczonego
    w rejestrze VAT-owskim i odliczenia go na deklaracji VAT7?

    pozdr
    Sebastian