  • Data: 2005-02-06 10:23:04
    Temat: Re: obrzydliwa TP SA
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Artur Ch. s...@r...pbz ...

    > trzeba było przeczytać regulamin przed podpisaniem umowy o świadczenie
    > usługi neostrady. nie ma przeciwwskazań ze strony operatora by
    > właściciel numeru telefonicznego wyraził zgodę na instalacje neo dla
    > osoby trzeciej - musi tylko wyrazić swoja wolę na piśmie. Dlaczego ni
    > wyraziłeś zgody że jako Sebastian XXX wyrażasz zgodę by firma "YYY
    > Sebastian XXX" użytkowała neostradę?

    kiedy to czytam to mysle sobie ze u mnie w firmie powinno byc tak:
    dzwoni klient i pyta czy moze zrobic cos tak i tak...
    ja mó odpowiadam: niestety, tak i tak nie
    rozlaczamy sie a ja sobie mysle - hehehe, baran nie przeczytał umowy, mógł
    przeciez zrobic to tak i siak!!!
    Inyymi słowy - TP dbajac o swojego klienta powinna zamiast mówic nie i juz
    - doradzic inne mozliwe opcje, prawda?
    P.S. Wiem, wiem, nie wszystkim sie podobaja moje poglady na sposób
    traktowania klienta!

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")