  • Data: 2006-09-05 22:22:50
    Temat: niezlikwidowanie REGON - konsekwecje ? [wezwanie z US]
    Od: "amused" <am@brakdanychdlaspamerow> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Otrzymałem wczoraj pismo z US (zwykłym listem),w którym wzywają mnie do
    przedłożenia "zlikwidowanego REGONU" oraz do potwierdzenia za zgodność -
    decyzji z UM o wykreśleniu z ewidencji DG.

    Działalność likwidowałem na początku roku i moje biuro rachunkowe, z tego co
    wiem, rozesłało niezbędne informacje do wszystkich instytucji, które należy
    powiadomić o zakończeniu działalności. Nie miałem pojęcia o konieczności
    likwidowania REGON.

    Jakie są praktyczne konsekwencje nie dopełnienia tego wymogu (bzdurnego -
    IMHO) ?

    US w swoim piśmie pisze, iż niezastosowanie się do wezwania spowoduje
    "pozostawienie sprawy bez rozpatrzenia". Czyli, co ? Stwierdzą, że nie
    zlikwidowałem działalności i poniosę jakieś konsekwencje karne ?

    Dziękuję za rozjaśnienie. Trochę się zdenerwowałem. Działalności nie
    prowadzę od stycznia, a nagle ktoś się budzi, że czegoś brakuje...