eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiniezlikwidowanie REGON - konsekwecje ? [wezwanie z US] › Re: niezlikwidowanie REGON - konsekwecje ? [wezwanie z US]
  • Data: 2006-09-06 07:25:58
    Temat: Re: niezlikwidowanie REGON - konsekwecje ? [wezwanie z US]
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "amused" <am@brakdanychdlaspamerow> napisał

    > Dziękuję za rozjaśnienie. Trochę się zdenerwowałem. Działalności nie
    > prowadzę od stycznia, a nagle ktoś się budzi, że czegoś brakuje...

    To normalne w tym kraju...

    Odebrales z UM dokument o wykresleniu? Jesli nie,
    to idz tam, musza gdzies go przechowywac w archiwum.

    A odnosnie GUSu. Wejdz na ich strone, wypelnil formularz
    RG-2 i wyslij piorytetem poleconym do GUSu. Mozesz
    dopsiac, ze zalezy Ci na szybkim rozpatrzeniu sprawy.
    Dostaniesz do tygodnia dokument, stwierdzajacy,
    ze Twoj REGON zostal skasowany.

    Jesli zas chodzi o konsekwencje to nie mam pojecia.
    Moze trafiles na jakas wredna babe w US (co nie jest trudne)
    i chce sie wykazac. Zrob tak jak powyzej dla swojego
    dobra...

    BTW: rozmawialem z tydzien temu z poborca
    podatkowym z Urzedu Skarbowego - powiedzial
    mi, ze dostali "prikas" od "gory", aby skuteczniej
    gnebic i egzekwowac podatnika. Nawet za piec
    zlotych nie wahaja sie zajmowac sprzetu w firmach
    i blokowac kont. Twierdza, ze tak musza, bo gora
    karze...

    Neko