  • 1. Data: 2012-11-06 13:05:00
    Temat: niezgodność kwot umowy i faktury
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Podpisałem z Orange nowe umowy, osobno na telefon i osobno na internet.
    Wg cenników, na które powołuje się ta umowa, każda z tych usług
    wyceniona jest na netto - 39,84 zł, Vat - 9,16 zł, brutto - 49,00 zł, co
    w sumie, dla mnie jako konsumenta, daje do zapłaty 98 zł. Tak mi się
    wydawało :)

    Ale... faktura łączna opiewa na 98,01 zł. Co pewnie jest zgodne z
    którymś ze sposobów liczenia netto/Vat/brutto. Ale, de facto, muszę wg
    faktury zapłacić więcej, niż się umawiałem. Kwota rozbieżności jest
    śmieszna, ale pytam się o zasadę: obowiązuje mnie umowa czy faktura?

    andy_nek