  • Date: Tue, 06 Nov 2012 13:05:00 +0100
    From: Andrzej Kłos <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: niezgodność kwot umowy i faktury

    Podpisałem z Orange nowe umowy, osobno na telefon i osobno na internet.
    Wg cenników, na które powołuje się ta umowa, każda z tych usług
    wyceniona jest na netto - 39,84 zł, Vat - 9,16 zł, brutto - 49,00 zł, co
    w sumie, dla mnie jako konsumenta, daje do zapłaty 98 zł. Tak mi się
    wydawało :)

    Ale... faktura łączna opiewa na 98,01 zł. Co pewnie jest zgodne z
    którymś ze sposobów liczenia netto/Vat/brutto. Ale, de facto, muszę wg
    faktury zapłacić więcej, niż się umawiałem. Kwota rozbieżności jest
    śmieszna, ale pytam się o zasadę: obowiązuje mnie umowa czy faktura?

    andy_nek