  • Data: 2002-09-02 14:07:52
    Temat: mieszkanie komunalne - odstępne
    Od: "bendrzi" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich i proszę o pomoc. Dostałem propozycję oddłużenia mieszkania
    komunalnego (10 000zł) i wykupienie go na własność od zaufanej osoby. Jeśli
    ktoś wałkował kiedyś ten temat proszę o wskazówki, jak zminimalizować koszty
    i ryzyko wynikające z tego, iż główny lokator czyli Pan X może wykupić je z
    dużą zniżką ale nie może go sprzedać przez wydaje mi się 5 lat.
    Poza tym mam pytania:
    -Czy może mnie w tym mieszkaniu zameldować, jeśli nie jesteśmy spokrewnieni?
    -Jakie korzyści wynikają z tego, że mógłbym zostać jego prawnym opiekunem?
    ten człowiek jest chory.
    Bardzo proszę o pomoc ponieważ jest to dla mnie ogromna szansa na własne
    36m2.
    Pozdrawiam i dziękuję
    Roman