    From: "BM" <s...@T...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: maksymalna kwota odliczeń od dochodu za dojazd do pracy
    Date: Thu, 26 Feb 2004 08:52:25 +0100

    Witam!

    Czy jest jakaś maksymalna kwota kosztów uzyskania przychodu wynikających z
    dojazdów do pracy poza miejscem zamieszkania?
    Imienny bilet miesięczny PKP kosztował mnie 220 zł, co w skali roku dało
    kwotę 2640 zł. Doczytałem, iż na podstawie imiennych biletów można wpisać do
    kosztów więcej niż 1499,40 zł. Czy jest jakieś ograniczenie od góry?

    Pozdrawiam
    BM