  • Data: 2004-02-26 07:52:25
    Temat: maksymalna kwota odliczeń od dochodu za dojazd do pracy
    Od: "BM" <s...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Czy jest jakaś maksymalna kwota kosztów uzyskania przychodu wynikających z
    dojazdów do pracy poza miejscem zamieszkania?
    Imienny bilet miesięczny PKP kosztował mnie 220 zł, co w skali roku dało
    kwotę 2640 zł. Doczytałem, iż na podstawie imiennych biletów można wpisać do
    kosztów więcej niż 1499,40 zł. Czy jest jakieś ograniczenie od góry?

    Pozdrawiam
    BM