  • 1. Data: 2004-02-26 07:52:25
    Temat: maksymalna kwota odliczeń od dochodu za dojazd do pracy
    Od: "BM" <s...@T...pl>

    Witam!

    Czy jest jakaś maksymalna kwota kosztów uzyskania przychodu wynikających z
    dojazdów do pracy poza miejscem zamieszkania?
    Imienny bilet miesięczny PKP kosztował mnie 220 zł, co w skali roku dało
    kwotę 2640 zł. Doczytałem, iż na podstawie imiennych biletów można wpisać do
    kosztów więcej niż 1499,40 zł. Czy jest jakieś ograniczenie od góry?

    Pozdrawiam
    BM

  • 2. Data: 2004-02-26 13:08:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 26 Feb 2004, BM wrote:

    >+ Witam!
    >+
    >+ Czy jest jakaś maksymalna kwota kosztów uzyskania przychodu wynikających z
    >+ dojazdów do pracy poza miejscem zamieszkania?

    Nigdy nie słyszałem. Warunkiem jest tylko "komunikacja publiczna"
    (czyli taxi jako indywidualna się nie łapie). Już kiedyś się
    zastanawiałem czy samolotem (regularną linią i na bilet
    miesięczny ;)) też można :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)