  • Data: 2003-08-03 15:53:39
    Temat: kwota zwolnienia z podatku VAT
    Od: <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam następujace pytanko. Do jakiej kwoty przychodu można być zwolnionym z
    podatku VAT, tzn. wiem że jest to kwota 10.000 euro, ale czy jest ustalony
    kurs euro w zł dla tej kwoty? Pytanie dotyczy oczywiście działalności
    ropoczętej w bieżącym roku. I jeszcze jedno : czy przy ustalaniu przychodu
    bierze się pod uwagę po prostu kwotę przychodu 10.000 euro bez względu na to
    kiedy działalność została rozpoczęta, czy przychód powinien zostać
    pomniejszony o tyle dni ile minęło od początku roku zanim rozpoczęto
    działalność?
    Elwira