  • Data: 2003-03-11 06:13:23
    Temat: ktory limit kosztow uzyskania przychodu
    Od: "Gerard" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W 2002 roku do 1 lutego pracowałem w jednej firmie a od 4 lutego rozpocząłem
    pracę w innej firmie. W PIT 11 obydwa zakłady uwzględniły mi w kosztach
    uzyskania przychodów miesiąc luty dzięki temu suma przekroczyła "limit w
    przypadku uzyskiwania przychodów z jednego stosunku pracy" i tu moje
    pytania:

    Czy mam w zeznaniu rocznym podać obliczoną sumę czy też wartość limitu?

    Nie rozumiem tego pojęcia "Więcej niż jeden stosunek pracy". Czy to znaczy,
    że pracowałem u więcej niż jednego pracodawcy - czy też, że pracowałem na
    więcej niż jeden etat?

    I co to znaczy to "stosunków pokrewnych"?

    Z góry dziękuję wam za wsparcie.

    Gerard