  • Data: 2004-02-29 17:51:24
    Temat: kredyty i koszty w dg - czy tak mozna?
    Od: "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Prowadzę dg - jednoosobowa. Chcę wziąść kredyt. Właściwie to samochód na
    kredyt. W związku z tym mam pytanie. Czy mogę wziąść kredyt na firmę
    (odsetki w koszty) i kupić za to samochód? Czy banki sprawdzają na co będę
    potrzebował tych pieniędzy? chodzi o kwotę 30 tys. zł.
    Albo czy mogę kupić auto w komisie na raty - jako firmowe, czyli po zakupie
    wciągam do ewidencji środków trwałych a odsetki od takiego kredytu wpisywać
    jako koszty dg?
    Najprościej dla mnie było by właśnie takie coś - kredyt z komisu. Jak na
    razie pytałem o kredyt na samochód w banku ale mają jakieś chore procedury
    sprawdzania i krótki okres kredytowania - więc to odpada.
    Byłbym wdzięczny za wasze opinie i porady.

    --
    PawełJ