eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkikredyt> budowa> sprzedaż mieszkania w celu spłaty > co z podatkiem › kredyt> budowa> sprzedaż mieszkania w celu spłaty > co z podatkiem
  • Data: 2008-05-28 12:41:26
    Temat: kredyt> budowa> sprzedaż mieszkania w celu spłaty > co z podatkiem
    Od: "Marian" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    1.
    W 2007 roku wziąłem kredyt na budowę domu
    w 2008 skończę budowę ,przeprowadzę się do wybudowanego domu i
    będę chciał wtedy sprzedać mieszkanie (kupione w 2005) i z uzyskanych
    środków spłacić część kredytu

    Czy zapłacę podatek?

    2.
    Sprawę teraz utrudnię : )
    jak sprawy się będą miały jeżeli mieszkanie należy do mojej konkubiny z
    którą będę chciał wziąść ślub (kredyt na budowę jest obecnie w całości na
    mnie)- myślałem o rozwiązaniu takim ,że wezmę slub z rozdzielnością
    majątkową, przekaże darowizną przyszłej żonie część domu

    pozdr

    Marian