eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkikoszty rozpoczęcia DG › koszty rozpoczęcia DG
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mai
    l
    From: "PO" <p...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: koszty rozpoczęcia DG
    Date: Fri, 11 Oct 2002 12:12:54 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 16
    Sender: p...@p...onet.pl@seth.creativeteam.com.pl
    Message-ID: <ao687j$86j$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: seth.creativeteam.com.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1034331187 8403 62.29.248.162 (11 Oct 2002 10:13:07 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 11 Oct 2002 10:13:07 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:67653
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    mam dylemat: czy (udokumentowane oczywiście) wydatki poniesione na
    rozpoczęcie DG:
    - rejestracja VAT-R
    - wpis do ewidencji
    - pieczątka firmowa
    - inne pierdoły, np. listy polecone do banku o otwarcie konta
    mogę wrzucić w koszty pierwszego miesiąca prowadzenia działalności?

    Jeśli tak, to w jaki sposób to zaksięgować (dowod wewnętrzny)?
    aaaaaaaaa, i jeszcze do tego podstawę prawną, plizzzzzzz :))

    pozdr
    PO


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1