eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkikoszty przed rozpoczęciem działalności › koszty przed rozpoczęciem działalności
  • Data: 2011-04-08 12:52:28
    Temat: koszty przed rozpoczęciem działalności
    Od: Maciej Ślużyński <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Firma zaczyna działalność od 1 maja, ale dokumenty (wpis, NIP) już są.

    No, ale trzeba zrobić pieczątkę, kupić program księgowy i jeszcze parę
    rzeczy.

    Stąd pytanie - czy na wszystkie kupowane w kwietniu rzeczy można wziąć
    faktury VAT i potem, w maju, je zaksięgować? Czy lepiej kupować na imienne
    rachunki i je zaksięgować?

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1