eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkikoszty przed rozpoczęciem działalności › Re: koszty przed rozpoczęciem działalności
  • Data: 2011-04-08 17:20:05
    Temat: Re: koszty przed rozpoczęciem działalności
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 8 Apr 2011, Maciej Ślużyński wrote:

    > Firma zaczyna działalność od 1 maja, ale dokumenty (wpis, NIP) już są.
    >
    > No, ale trzeba zrobić pieczątkę, kupić program księgowy i jeszcze parę
    > rzeczy.
    >
    > Stąd pytanie - czy na wszystkie kupowane w kwietniu rzeczy można wziąć
    > faktury VAT i potem, w maju, je zaksięgować?

    IMO - właśnie tak.

    > Czy lepiej kupować na imienne rachunki i je zaksięgować?

    A co z VATem?

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1