  • Data: 2003-09-16 22:24:00
    Temat: korekta: kapital wklady itp.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 16 Sep 2003, Gotfryd Smolik news wrote:
    [...]
    >+ Dla sp.z o.o. jest dla takich przypadków specjalna procedura,
    >+ nazywa się właśnie "dopłatą" zdefiniowana w KSH. Ponieważ
    >+ nie jest to ani "pożyczka" (też istnieje w KSH !) ani
    >+ "podwyższenie wkładu" (podlega oddaniu po "ustaniu trudności")
    >+ - to IMHO "oczywiście" nie podlega pod PCC.

    Zawieszam ten punkt :>, wykraczający poza dyskusję ;)
    Powód:
    +++++++
    [PCC]
    4) dopłaty, pożyczki udzielane spółce przez wspólników (akcjonariuszy)
    oraz oddanie przez wspólnika (akcjonariusza) spółce rzeczy lub praw
    majątkowych do nieodpłatnego używania.
    -------

    >+ Zdaje się że argumentację widziałem w jakiejś mądrej książce,
    >+ to nie mój koncept :)

    *Zdaje się* :|

    pozdrowienia, Gotfryd