  • Data: 2006-01-25 12:05:11
    Temat: komputer prywatny wprowadzony na stan firmy
    Od: "krzys" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam rozpoczalem dzialalnosc 1 stycznia 2006 roku, w 2004 w grudniu kupilem
    komputer ktory teraz bede wykorzystywal w dzialalnosci czy moge go wrzucic
    srodki trwale? chodzi mi o to ze musze dokupic drukarke i skaner i to bedzie
    koszt ale .. czy urzad nie przyczepi sie ze nie mam komputera
    czy tez ten komputer bedzie kosztem?
    komputer kosztowal wtedy ok 6000 tys zl
    pzdr
    Krzysiek