  • Data: 2006-01-30 19:17:22
    Temat: Re: komputer prywatny wprowadzony na stan firmy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Tomasz,

    >>> komputer kosztowal wtedy ok 6000 tys zl
    > Sześć milionów????
    > Co Ty, centrum obliczeniowe otwierasz?

    Off-topicznie:

    W 1987 (1988?) komputer klasy PC/XT marki Mazovia (numer fabryczny
    090) kosztował chyba 4900000 starych złotych. Po 1989 roku, po
    wszelkich aktualizachach wartości środków trwałych (wtedy nie było
    przyśpieszonej amortyzacji) jego wartość przekroczyła AFAIR 60 mln zł.
    Oczywiście głośno protestowałem przeciw takiej 'amortyzacji' - Mazovia
    stała się droższa od nowego PC/AT z kolorowym monitorem (wtedy jeszcze
    EGA).

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl