  • Data: 2006-03-28 08:44:34
    Temat: komp bez rachunków
    Od: "gucio" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    do prowadzenia swojej działalności gosp. mam zamiar ze starych i
    bezużytecznie leżących w szafie części złozyć sobie komputer.
    wątpię czy znajdę rachunki na wszystkie podzespoły, po prostu mam starą
    płytę główną, pamięć, dysk itd, czego brak to dokupię np na allegro.
    realna wartość całości to będzie pewnie jakieś 500 zł.
    Soft będzie legalny (choć nie wiem jeszcze czy MS czy linux)

    czy w razie kontroli US/Policji (tych od piratów) stanowi to jakieś
    niebezpieczeństwo?