  • Data: 2007-04-19 12:34:51
    Temat: jak to jest z tym samozatrudnieniem
    Od: "tomy" <k...@n...poland.com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam taka sytuację: pracuję na cały etat w jednej firmie i na 1/4 etatu w
    drugiej, a dodatkowo mam 3 umowy o dzięlo z kolejnymi firmami. Zakładam
    działalność gospodarczą i zostaję na cały etat w tej pierwszej firmie, w
    drugiej przechodzę z 1/4 etatu na umowę współpracy z moją działalnością i z
    tymi trzema firmami też podpisuję takie umowy i wszystkim czterem będę
    wystawiał faktury VAT (ponieważ są to usługi informatyczne - będę na Księdze
    Przychodów i Rozchodów i VAT-cie).
    Czy mogę mieć problemy w związku ze zmianami dotyczącymi samozatrudnienia od
    2007 roku?
    Jak tego uniknąć ewentualnie?

    Tomek