  • Data: 2003-11-13 14:13:34
    Temat: jak ksiegowac gdy nie wystawiam faktury ?
    Od: "DEG" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak w temacie.
    Mam mala siec internetowa i pieniadze wplywaja mi na konto. Ludzie nie chca
    faktury. Pytanie jak to nalezy zaksiegowac, zeby w razie czego nikt sie nie
    przyczepil. Czy jako przychod nieewidencjonowany ?? Ja nie mam pojecia.

    Drugie pytanie: Jesli kupuje urzadzenia sieciowe, ktore wykorzystuje przy
    budowie sieci to po prostu wrzucam to w koszty ? czy musze to jakos
    ewidencjonowac ? np. ewidencja wyposazenia ? (sa to kwoty rzedu 100-300
    PLN). Takiej drobnicy mam np. w sumie na 1500 PLN. CZy tylko faktura jako
    koszt i po sprawie ?

    Jestem platnikiem VAT.

    pozdrawiam
    DEG