  • 1. Data: 2006-11-02 20:25:40
    Temat: Re: interpretacja przepisów - czas oczekiwania
    Od: t <r...@o...pl>

    > Jaki czas jest okre?lony (b?d 1/4 nie) dla US w celu odpowiedzi na
    > zapytanie o
    > interpretacj? przepisu dot. podatku dochodowego od osób fizycznych.
    > "Pani z
    > okienka" nie potrafi?a mi dzi? na to pytanie odpowiedzieae (waln??a ?e
    > kilka
    > miesi?cy ;P) wi?c pytam Was ;) Czy kto? z Was oczekiwa? na
    > tak? odpowied 1/4 ??

    2 albo 3 miesiące

  • 2. Data: 2006-11-02 20:28:47
    Temat: interpretacja przepisów - czas oczekiwania
    Od: "PishcheL" <p...@o...usunto.pl>

    Witam

    Jaki czas jest określony (bądź nie) dla US w celu odpowiedzi na zapytanie o
    interpretację przepisu dot. podatku dochodowego od osób fizycznych. "Pani z
    okienka" nie potrafiła mi dziś na to pytanie odpowiedzieć (walnęła że kilka
    miesięcy ;P) więc pytam Was ;) Czy ktoś z Was oczekiwał na taką odpowiedź ??

    --
    Pozdrawiam =>
    PiszczeL p...@n...leczna.com

  • 3. Data: 2006-11-03 07:29:04
    Od: "PishcheL" <p...@o...usunto.pl>

    > 2 albo 3 miesiące

    czy jest gdzieś jakiś przepis który określa jaki jest przedział czasowy od
    złożenia zapytania do udzielenia naniego odpowiedzi ??

    --
    Pozdrawiam =>
    PiszczeL p...@n...leczna.com

  • 4. Data: 2006-11-03 08:34:40
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 03-11-2006 o 08:29:04 PishcheL <p...@o...usunto.pl> napisał(a):

    > czy jest gdzie? jaki? przepis który okre?la jaki jest przedzia? czasowy
    > od
    > z?o?enia zapytania do udzielenia naniego odpowiedzi ??

    Tak, posukaj w Ordynacji Podatkowej, nie pamiętam artykułu ale na wierzchu
    gdzieś napisali