  • 1. Data: 2006-11-02 19:51:26
    Temat: pelnomocnictwo, a otwarcie rach bankowego
    Od: "Vikmol" <v...@t...net>

    sprzedajedzialke za posrednictwem pelnomocnika, sam obecnie przebywam
    zagranica i nie moe przyjechac do Polscki. Czy osoba majaca moje
    pelnomocnictwo w formie notarialnej potwierdzonej oczywiscie przez konsulat
    polski moze otworzyc dla mnie w banku rachunek bankowy, zeby mozna bylo tam
    przelac pieniazki ze sprzedazy ziemi.

  • 2. Data: 2006-11-02 21:03:47
    Temat: Re: pelnomocnictwo, a otwarcie rach bankowego
    Od: s...@o...pl

    banki wolą abyś Ty zawarł umowę osobiście (np. wypełnił wniosek przez
    internet), a bank prześle Ci umowę, którą Ty podpiszesz w obecności notariusza
    i im odeślesz.

    pozdr
    Aleksander

  • 3. Data: 2006-11-02 22:26:51
    Od: s...@o...pl

    a dlaczego kontrahent nie może dokonać wpłaty na rachunek w panku zagranicznym?
    i jaki masz pożytek z konta osobistego w Polsce? Przecież od wypłaty w
    bankomacie za granicą płaci się duze prowizje?

    pozdr
    Aleksander