  • 1. Data: 2006-11-02 19:49:22
    Temat: Amortyzacja samochodu
    Od: "J&B" <j...@p...onet.pl>

    witam
    Jaką skale mogę zastosowac i jak liczyc amortyzację samochodu o wartosci 10
    tyś
    ktorego w miesiacu pozdzierniku wpisałem na stan firmy?
    zdrowaski

    --
    j...@w...pl

  • 2. Data: 2006-11-02 20:52:06
    Temat: Re: Amortyzacja samochodu
    Od: "Magdi" <m...@a...pl>

    Użytkownik "J&B" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 10
    > tyś
    > ktorego w miesiacu pozdzierniku wpisałem na stan firmy?

    Człowieku, już był kiedyś wątek o wróżbitach na naszym forum...
    A co to za samochód?
    - nowy
    - używany
    - osobowy
    - ciężarowy?

    Jest taki wynalazek, jak załącznik do ustawy o podatku dochodowym od osób
    fizycznych, gdzie są dozwolone przez Min.Fin. stawki amortyzacji. Może
    zacznij od lektury ustawy i tego załacznika, a potem pytaj.

    Magdi

  • 3. Data: 2006-11-02 21:49:28
    Od: "J&B" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > fizycznych, gdzie są dozwolone przez Min.Fin. stawki amortyzacji. Może
    > zacznij od lektury ustawy i tego załacznika, a potem pytaj.

    osobowy
    reszta się rozumie
    dzieki

  • 4. Data: 2006-11-03 08:51:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 2 Nov 2006, J&B wrote:

    > osobowy
    > reszta się rozumie

    Niekoniecznie, choćby wskazane przez Magdi "nowy czy używany" :)

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2006-11-03 13:51:34
    Od: "Grys" <g...@g...com>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Niekoniecznie, choćby wskazane przez Magdi "nowy czy używany" :)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    nowy za 10 tys.. gdzie takie sprzedają?:))

  • 6. Data: 2006-11-03 23:30:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 3 Nov 2006, Grys wrote:

    > nowy za 10 tys.. gdzie takie sprzedają?:))

    A, nie patrzyłem na jednostki miary :)

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2006-11-04 20:35:46
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Grys <g...@g...com> w
    ups.com>:

    > nowy za 10 tys.. gdzie takie sprzedają?:))

    A udowodnisz, że przed nabyciem był wykorzystywany co najmniej przez okres 6
    miesięcy?
    Dla utrudnienia (a co ;>) tak, żeby nie było ani jednego dnia przerwy, bo
    wtedy okres zaczyna biec od nowa ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]