    From: w...@a...pl (Wemif)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: gdy klient za duzo wplaci
    Date: Tue, 21 Feb 2006 11:06:58 +0000 (UTC)

    DG kpir/vat, cala sprzedaz fakturowana, platnosc na konto po wystawieniu
    faktury.

    Czy mam obowiazek wszystkie wplaty powiazywac do faktur, i jesli jest
    cos nienaleznego to wyjasniac sprawe? Jesli klient np. wplaci dwa razy
    za ta sama fakture. Klient sie pomylil wiec nie wyjasnia. Ja szukam
    nie po wplatach, tylko do faktur szukam wplat, czyli wplate nadmiarowa
    tez moge przegapic. Czy takie postepowanie jest bledne i powinienem
    szukac faktury do kazdej wplaty i kazda nadmiarowa wyjasniac? Co na
    to US w przypadku kontroli?

    pozdrowienia
    Andrzej