  • Data: 2006-02-21 20:45:48
    Temat: Re: gdy klient za duzo wplaci
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <R...@w...pl> napisal(a):
    > Ok , zgoda.
    > Ale co zrobie jezeli mam konto nie w PL i nie mam mozliwosci zerkniecia z
    > jakiego konta przyszly pieniazki i tylko klient udostepnia numer konta?
    > No i jak takich 4,01 PLN bedzie na rok wiecej ?
    > A jak trafi m(nie) normalny kontroler ??

    No to będziesz tłumaczył że to nadpłata i czeka na zwrot. To nie jest
    zabronione. Problem jedynie w tym, że jeśli kwoty są znaczniejsze, to
    mało który kontroler w takie tłumaczenie wierzy.

    Powiedzmy, że 5% klientów się myli we wpłatach. Jak nadpłat będzie od
    50% klientów, to będzie podejrzane. No i mało kogo stać np. na nieinteresowanie
    się nadpłatą w wysokości 10000 zł. To też jest już podejrzane.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/